Mirza Asadullah Baig Khan, famously known as “Mirza Ghalib,” born on December 27, 1797, in British India is one of the renowned Urdu poets in the history of the world. His pen name was ‘Ghalib.’ Other than poems and Shayari, he also wrote several ghazals during his era. Many poets today are a result of inspiration from his poems which have lived through decades. On the occasion of his birthday, we bring you few of his Famous Shayari.
1. “Kitna khouff hota hai shaam ke andheroon mein
Poonch un parindon say jin kay ghar nahi hotay”
2. Hathon ki lakiron pe mat ja ai Ghalib
Naseeb un ke bi hote hain jin ke hath nahin hote
3. Hazaaron khwahishen aisi ke har khwahish pe dam nikle
Bohat niklay mere armaan, lekin phir bhi kam nikle
4. Qaid-e-hayat-o-band-e-gham asal me dono ek hain,
Maut se pehle aadmi gham se nijat paye kyon?.
5. Hain Aur Bhi Duniya Mein Sukhanwar Bahut Acche
Kahte Hain Ki Ghalib Ka Andaaz-e-Bayan Aur
6.Unkay dekhnay say jo aa jaati hai muh par raunaqq, Woh samajhatey hai ki bimaar ka haal achcha hai …
7.Hum toh fanaah ho gaye uskii ankhen dekh kar Ghalib, Naa janay woh Aainaa kiasay dekhte hogey …!